-
Posts
954 -
تاريخ الانضمام
-
تاريخ اخر زياره
-
Days Won
1
jo_2010 last won the day on يناير 8
jo_2010 had the most liked content!
السمعه بالموقع
134 Excellentعن العضو jo_2010

البيانات الشخصية
-
Gender (Ar)
ذكر
-
Job Title
تحالبل طبية
-
البلد
مصر القاهرة
-
الإهتمامات
الكمبيوتر الفوتوشوب برمجة اكسيس
اخر الزوار
7474 زياره للملف الشخصي
-
jo_2010 started following ⭐ هدية ~ صانع القوائم المختصرة 2026 ⭐ و استدعاء نتيجة اخر تحليل للمريض
-
-
قوائم مختصرة ⭐ هدية ~ صانع القوائم المختصرة 2026 ⭐
jo_2010 replied to Foksh's topic in قسم الأكسيس Access
- 40 replies
-
السادة الخبراء الافاضل Foksh منتصر الانسي تعجز الكلمات عن ان تعبر عن خالص الشكر للمجهود المبذول منكما فى تحقيق حلم استخدام استخدام مربع حوار المهام بديل Mgbox إمنح تطبيقك المظهر الإحترافي بإستخدام مربع حوار المهام بديل لـ MsgBox الذى ابدع فية الخبير الفاضل منتصر الانسي شكر خاص للخبير الفاصل منتصر الانسي على حل المشكلة من خلال وحدة نمطية من ابداعاتة شكر خاص للخبير الفاصل Foksh على حل المشكلة من خلال اضافة جدول جديد من ابداعاتة محتار فى اختيار افضل اجابة لان الاجاباتين قمة فى الروعة خالص الشكر
-
توصل بالف سلامة شكرا لاهتمام حضرتك
-
معلمى الفاضل اولا انا شاكر لحضرتك انك شاركت بخبرتك مرة اخرى ومعنى هذا انك سامحت جهلى ومش زعلان منى شكرا لحضرتك الكلام الجميل اللي حضرتك كتبتة ازاى انفذه فى الجدول Tbl_Settings انا محدود الخبرة بالاكسيس امكانياتى بسيطة جدا ممكن لو تكرمت تنفذ فكرتك فى القاعدة المرسلة بالاعلي ولك خالص الاحترام والتقدير
-
وانا فى الانتظار........
-
الاساتذة الافاضل والخبراء الاعزاء خالص الشكر لكم جميعا على مساعدتكم واخص بالشكر الافاضل منتصر الانسي_ Foksh _ kkhalifa1960 خالص الشكر على علمكم الغزيز تقدم الفاضل Foksh بحل المشكلة على النموذج الاول وعندما قمت بنقل الاكواد الى القاعدة الاصلية حدثت مشكلة فى الاكواد والان الكود والووحدة النمطية التى قام بتقديمها الفاصل منتصر الانسي تعمل مع القاعدة الاصلية بصورة جيدة لكنها لاتحتغط بالرقم كقيمة افتراضية عند غلق النموذج واعادة فتحة تظهر القيمة القديمة 59 اليكم القاعدة الجديدة بعد اضافة الاكواد والوحدة النمطية ارجو العمل على القاعدة التى تم رفعها هنا وبها الاكواد والوحدة النمطية للخبير الفاضل منتصر الانسي ملحوظة هامة اذا كان غلق النموذج واعادة فتحة يساعد فى هل المشكلة تمام مفيش مشكلة Lab_small.rar
-
معلمى الخبير الفاضل foksh اعتذر لحضرتك علي تعبك ارجوك تسامحني لجهلى بالبرمجة وقلة خبرتي فى النموذج الأول اللي حضرتك أبدعت فية بعمل تعديل للقيمة الافتراضية حذفت كل النماذج الفرعية لتقليل حجم القاعدة حتى استطيع رفعها علي المنتدى ولم أكن أعلم أن هذا الحذف سوف يؤثر على الأكواد بعد استعادة النماذج الفرعية مرة اخرى وهذا جهل منى ارجوك تسامحني علي هذا الخطأ غير المقصود أكرر اعتذاري وارجوك تسامح جهلى
-
-
الخبراء الافاضل امسح القيمة الافتراضية من مربع النص منين وازاى حصلت مشكلة لما طبقت الكود على البرنامح الاصلى انظر الصور ممكن شرح توضيحى بالفيديو لكيفية مسح القيمة الافتراضية من مربع النص اليكم نسخة مصغرة من البرنامج الاصلى للتعديل علية Lab_2026.rar
-
استاذى الفاضل حضرتك بتقولى ولكن يتبقى على الاخ @jo_2010 مسح خاصية القيمة الإفتراضية لمربع النص في النموذج مش فاهم امسح القيمة الافتراضية من النموذج ممن فيديو توضيحى لانى مش فاهم اعمل دة ازاى
-
قوائم مختصرة ⭐ هدية ~ صانع القوائم المختصرة 2026 ⭐
jo_2010 replied to Foksh's topic in قسم الأكسيس Access
استاذى الفاضل لما بختار امر عرض التقرير فى وضع التصميم بيظهر فى القائمة مخفى غير فعال ممكن توضيح لهذذا السبب- 40 replies
-
مغلمى الفاضل احسنت فيما صنعت ولكن القيمة الافتراضية تختفى بمجرد غلق النموذج ولم تتغير فى الجدول انظر الصورة
-
الخبير الافاضل استاذى ومعلمى kkhalifa1960 شكرا على المساعدة ولكنى ارغب فى التعامل مع الرسالة الخاصى بى حضرتك تعبت فى عمل شئ رائع لكن احداث كثيرة رسالة ثم نموذج ثم مريع ادخال ثم رسالة تاكيدية اتمنى حضرتك تجد حل باستخدام رسالتى شكلها مختلف وفكرتها عجبانى